Зав. курсом - доц. Сабадош М.В.

Мета - навчити студентів диференційованого призначення кінезіотерапії, а також механотерапевтичних тренажерів у хворих, які перенесли інсульт на стаціонарному, санаторному і поліклінічному етапах реабілітаційного лікування на основі знання механізмів відновлення і компенсації порушених функцій.

Це визначається, з одного боку, широтою впливу лікувальних фізичних вправ на різні функціональні системи організму — серцево-судинну, імунно-нейроендокринну, опорно--рухову, дихальну, а з іншого боку — ефектом, що тренує й відновлює ці системи при недостатності різних функцій організму


Кінцеві цілі дисципліни:

- Ознайомлення студентів з особливостями клінічного перебігу  при захворюваннях і травмах нервової системи. Найбільш безпечним і економічно доцільним способом досягнення цієї мети є кінезіотерапія як метод активної, функціональної та патогенетичної терапії.

- Можливість успішного відновлення здоров’я і працездатності населення після перенесених захворювання на інсульт – терапією рухом, як одним із найбільш важливих і дієвих методів реабілітації, що знаходить найширше застосування при парезах і паралічах, як ускладненнях перенесеного мозкового інсульту. 

- Зменшення термінів видужання, зниження матеріальних витрат на стаціонарне і санаторно-курортне лікування можливі лише при правильному й адресатному доборі методів і засобів кінезіотерапії у комплексній реабілітації.

     - Визначити можливості вдосконалення науково-методичних підходів до кінезіотерапії  неврологічних хворих.

Дисципліна забезпечує загальну теоретичну підготовку здобувачів освіти у галузі педагогіки та психології вищої школи, розкриває специфіку організації освітнього процесу у вищій школі, методи, форми, засоби навчання і виховання, психологічні особливості студентського віку.

Мета курсу – формувати у майбутніх фахівців психологічну та педагогічну компетентність як складові професійної; розкрити власний стиль науково-педагогічної діяльності та професійного спілкування, особливості становлення особистості та професійної підготовки студентів в умовах закладу вищої освіти, розвивати морально-етичні якості, необхідні у майбутній професійній діяльності, навички міжособистісної взаємодії між усіма учасниками освітнього процесу. Програма спрямована на підготовку фахівців з фізичної терапії, розвиток загальних і фахових компетенцій у ході професійної підготовки.