Дисципліна розглядається як складова змісту професійної підготовки здобувачів освіти і укладена на відповідних наукових, педагогічних та методичних засадах з практично-професійним спрямуванням.
Мета курсу − ознайомити студентів із специфікою дисципліни «Основи науково-дослідної роботи», формувати дослідницьку складову професійної компетентності спеціальності 016 Спеціальна освіта, здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; до особистісного та професійного самовдосконалення, навчання та саморозвитку, розвивати морально-етичні якості, необхідні у майбутній професійній діяльності.
Завдання дисципліни:
·        оволодіти знаннями з методології наукових досліджень;
·        ознайомити з логікою та змістом наукового пошуку;
·        формувати навички роботи з науковою літературою;
·        зʼясувати методики науково-дослідницької роботи та специфіку їх застосування;
·        розкрити напрями досягнення мети і розв’язання поставлених  завдань у процесі підготовки  майбутніх бакалаврів спеціальної освіти;
·        ознайомити з різними видами науково-дослідної роботи та їх структурою й вимогами до оформлення;

·        розвивати креативність, логічність викладу думок.

Лекції - 10 год.

Практичні заняття-24 год.

Самостійна робота - 56 год.

ВИКЛАДАЧ - доц. Гаяш Оксана Володимирівна

Метою викладання навчальної дисципліни «Корекційна психопедагогіка» є формування теоретичної та практичної основи фахової підготовки майбутніх корекційних педагогів, здатних творчо вирішувати завдання навчання, виховання та корекції психофізичного розвитку учнів з порушеннями розумового розвитку з метою їх інтеграції в сучасну систему соціальних стосунків.

Основними завданнями вивчення дисципліни «Корекційна психопедагогіка» є: 

• висвітлення науково-теоретичних основ побудови процесу навчання, виховання та корекції психофізичного розвитку учнів з порушеннями розумового розвитку у закладах спеціальної та інклюзивної освіти України;

• формування у студентів навичок та вмінь творчо застосовувати професійні знання на практиці;

• організація самостійної роботи студентів щодо закріплення та розширення наукових знань з дисципліни за підручниками навчальними і методичними посібниками, періодичними виданнями з фаху, іншими літературними джерелами;

• формування навичок спостереження та аналізу педагогічних явищ;

• стимулювання до цілеспрямованого вивчення студентами практичного досвіду роботи спеціальних закладів;

• створення основи для професійної науково-дослідної роботи;

•розвиток професійно-спрямованих мотивів оволодіння майбутньою фаховою діяльністю;

• розвиток особистісних фахових інтересів, бажання постійного професійного вдосконалення.