Дисципліна «Фізіологія людини» належить до обов'язкових дисциплін навчального плану підготовки бакалаврів спеціальностей 227 Фізична терапія, ерготерапія.

Метою вивчення  навчальної дисципліни «Фізіологія людини» є досягнення основних кінцевих цілей, визначених освітньою програмою підготовки бакалаврів за спеціальністю 227 Фізична терапія, ерготерапія, що є основою для побудови змісту навчальної дисципліни, зокрема, оволодіння достатнім обсягом теоретичних знань з  фізіології людини та про  фізіологічні системи організму, закони, що визначають їхню діяльність, механізми їхньої регуляції. Засвоєння закономірностей та механізмів функціонування організму людини як єдиного цілого, та його окремих структурних елементів у їх взаємозв’язку та у взаємодії організму з зовнішнім середовищем. Детальне вивчення всіх аспектів предмету, особливо нервової, м'язової та кардіо-респіраторних систем, яке відповідає сучасному стану розвитку фізіологічної науки.


Очікувані результати навчання з дисципліни

Знати: історію фізіології як біологічної дисципліни; структурно-функціональні особливості соматичних, вегетативних, сенсорних, регуляторних та репродуктивної систем організму людини; основні показники їх стану та функціонування в умовах фізіологічної норми; механізми передачі збудження між клітинами і тканинами; окремі функції органів і систем організму та їхні механізми регуляції; фізіологію скелетних м'язів; фізіологічні основи поведінки, вищої нервової діяльності; види гуморальної регуляції функцій організму та загальні закономірності дії гормонів.

Розуміти: логічно і послідовно формулювати основні принципи і закони за якимифункціонує людський організм;проводити аналіз, структурування, інтегрування теоретичного матеріалу для з'ясування: взаємозв'язків між структурою тканин та органів, організацією фізіологічних систем та функціями, які вони виконують в організмі людини; особливостей умов, закономірностей та механізмів здійснення окремих функцій і процесів життєдіяльності організму в цілому в межах фізіологічної норми; описувати контури біологічної регуляції функцій та аналізувати механізми інтегративної діяльності організму, нервової та гуморальної регуляції фізіологічних функцій організму та його систем;

Оволодіти: навичками визначати показники функціонального стану соматичних, вегетативних та сенсорних систем; оцінювати стан збудливих об'єктів, регуляторних систем та обміну речовин; визначати індивідуально-типологічні властивості нервової системи людини та психофізіологічні показники;

Аналізувати  та  оцінювати параметри, що характеризують функції організму людини, його систем та органів і робити висновки; самостійно опрацьовувати лекційний матеріал та рекомендовану літературу з відповідної теми.

Розвинути здатність студентів використовувати знання фізіологічних законів функціонування і розвитку організму для формування здорового способу життя. Здатність володіти основами знань з використання ефективних методів дослідження і  аналізу результатів у фізичній терапії.

Оцінювання готовності студента до самостійного оцінювання рівня індивідуального здоров’я та фізичної підготовленості.

Курс навчання -  другий
Семестр навчання-  третій 
Обсяг дисципліни: Кількість кредитів ЄКТС - 5, 
загальна кількість годин - 150 год,
Денна форма навчання: аудиторних - 68 год, з них 28 год лекції, 40 год практичні, 82 год самостійна робота студента.
Вид контролю: іспит.
Викладач: лекції і практичні- к.мед.н., доцент Русин Людмила Петрівна