The course "Social-emotional learning (SEL)" involves familiarizing students with the main challenges of developing emotional intelligence and ways to solve them during foreign language teaching. 

The purpose of the course is to prepare a foreign language teacher who is aware of the importance of the social-emotional component in the learning process, possesses techniques and methods that contribute to the formation of emotional intelligence and social skills. The need for such specialists is especially acute in times of difficult emotional challenges during a pandemic and wartime. 

The subject of the discipline is basic theoretical research on social and emotional learning, as well as methods and techniques of their practical implementation in the process of learning a foreign language.



Метою вивчення навчальної дисципліни «Методика викладання іноземної мови» є ознайомлення студентів із теоретичними основами методики навчання іноземних мов як науки та навчальної дисципліни, а також формування умінь і навичок організації навчального процесу з іноземної мови з огляду на сучасні методичні підходи та сучасний педагогічний̆ досвід.


  • Навчальний предмет «Корпусна лінгвістика» є логічним продовженням теоретичних дисциплін у системі фахових предметів філологічного напрямку, який сприяє узагальненню і систематизації знань, отриманих на попередньому освітньо-кваліфікаційному рівні. Предмет «Корпусна лінгвістика» поглиблює лінгвістичну компетенцію майбутнього філолога та включає наявні знання у динамічну системну модель прикладного спрямування, яка дозволяє зрозуміти природу мови як засобу спілкування, а також демонструє міждисциплінарні зв’язки мовознавства з усіма сферами наукового пошуку.


Мета курсу - опанувати вміннями й навичками ділового спілкування за допомогою різних сучасних носіїв інформації : паперових, факс-повідомлень та e-mail.

Основні завдання курсу:

1)    ознайомити студентів із теорією і структурою ділового листа;

2)    викласти особливості лексичного і граматичного характеру в англомовному листуванні;

3)    описати прагматико-технічні особливості англомовного ділового листа;

4)    проілюструвати практику ділового листування;

5)    запропонувати зразки документації англійською мовою, що використовуються для транспортного супроводження;

6)    продемонструвати зразки листування в англомовному рекламному бізнесі;

7)    показати зразки англомовних листів, які стосуються працевлаштування.

Унаслідок вивчення навчальної дисципліни студент повинен:

•        знати і вільно володіти термінологічним апаратом цієї лінгвістичної дисципліни;

•        вміти правильно писати й  оформляти листи на різних носіях інформації;

•        розуміти й усвідомлювати високі вимоги, що ставляться  до ділового спілкування іноземно. (англійською) мовою.