Мета вивчення дисципліни: формування у майбутніх маркетологів сучасного управлінського мислення та системи спеціальних знань у галузі менеджменту, розуміння концептуальних основ системного управління організаціями; набуття умінь аналізу внутрішнього та зовнішнього середовища, прийняття адекватних управлінських рішень.
Предмет дисципліни: загальні закономірності, принципи формування, функціонування та розвитку системи управління організацією; управлінські відносини.
Завданням вивчення дисципліни є теоретична підготовка студентів з питань:
сутності основних понять і категорій менеджменту та управління;
принципів та функцій менеджменту;
системи методів управління;
змісту процесів та технології управління;
основ планування, здійснення мотивування та контролювання;
організації взаємодії та повноважень;
прийняття рішень у менеджменті;
інформаційного забезпечення процесу управління;
керівництва та лідерства, стилів управління;
етики і відповідальності у менеджменті;
ефективності управління.
- Викладач: Федурця Василь Петрович