Мета вивчення дисципліни: формування у майбутніх маркетологів сучасного управлінського мислення та системи спеціальних знань у галузі менеджменту, розуміння концептуальних основ системного управління організаціями; набуття умінь аналізу внутрішнього та зовнішнього середовища, прийняття адекватних управлінських рішень.

Предмет дисципліни: загальні закономірності, принципи формування, функціонування та розвитку системи управління організацією; управлінські відносини.

 

Завданням вивчення дисципліни є теоретична підготовка студентів з питань:

сутності основних понять і категорій менеджменту та управління;

принципів та функцій менеджменту;

системи методів управління;

змісту процесів та технології управління;

основ планування, здійснення мотивування та контролювання;

організації взаємодії та повноважень;

прийняття рішень у менеджменті;

інформаційного забезпечення процесу управління;

керівництва та лідерства, стилів управління;

етики і відповідальності у менеджменті;

ефективності управління.