Метою вивчення навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність та організаційна культура» є формування у студентів фундаментальних знань теорії та практики соціальної відповідальності та корпоративної культури з позиції сучасних стандартів соціальної політики, соціальної звітності, етики бізнесу й прав людини в умовах інтеграції концепції стійкого розвитку і набуття ними відповідних професійних компетенцій, що забезпечують формування соціально-відповідальної поведінки.
Основне завдання дисципліни: вивчення теоретичних положень і практики взаємодії держави, бізнесу, суспільства та людини у сфері соціальної відповідальності як умови стійкого розвитку суспільства.
Місце дисципліни в навчальному процесі підготовки магістрів. Передумови вивчення носять загальнодержавний характер. Введення для обов’язкового вивчення магістрами ВЗО економічних спеціальностей дисципліни «Соціальна відповідальність та корпоративна культура» стала необхідність активізації впровадження принципів соціальної відповідальності в життя суспільства, оскільки соціально-відповідальна поведінка основних суб’єктів суспільства – державних та місцевих органів влади, корпоративних структур, громадських організацій, громадян є гарантією сталого економічного та соціального розвитку.
Курс «Соціальна відповідальність та корпоративна культура» викладається в першому семестрі першого навчального року ОС "Магістр", а тому є відносно самостійною навчальною дисципліною і базується на загальних компетенціях випускників ОКР "Бакалавр".
Відповідно до освітніх програм, вивчення даної дисципліни сприяє формуванню у здобувачів вищої освіти таких компетентностей:
- здатність визначати, формулювати та розв’язувати проблеми, приймати обґрунтовані рішення;
- здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети на основі володіння принципами, методами та інструментарієм соціальної відповідальності та корпоративної культури;
- здатність спілкуватися та співпрацювати з представниками усіх стейкхолдерів ринкових відносин;
- здатність до самоосвіти, постійного підвищення кваліфікації у сфері підприємництва;
- здатність у процесі навчання та при самостійній підготовці до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел, та використання інформаційних і комунікаційних технологій;
- здатність до ефективного управління діяльністю суб'єктів господарювання в сфері підприємництва;
- здатність до вирішення проблемних питань і прийняття управлінських рішень у сфері підприємництва та міжнародної комерції;
- здатність до одержання якісної інформації із різних джерел даних;
- здатність знаходити, аналізувати та працювати з інформацією, у тому числі, в глобальних комп'ютерних мережах та уміти будувати комунікаційну мережу для обміну інформацією.