Метою вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг продукції садівництва та виноградарства»
є формування системи знань з маркетингу продукції садівництва та виноградарства.
Ознайомлення з вченнями про рослини, їх біологічні та морфологічні особливості,
способами створення оптимальних умов для їх росту та розвитку з метою максимальної
реалізації генетичного потенціалу рослин, ґрунтових умов та
природно-кліматичних особливостей регіону та року. Завданням дисципліни є
ознайомлення із особливостями технологічних прийомів з метою створення
оптимальних умов для росту та розвитку різних груп рослин, а також розуміти, що
сільськогосподарська рослина є основним об’єктом в польових умовах, якій
необхідно створити оптимальні умови для реалізації потенціалу і як наслідок
створення високих врожаїв основної та побічної продукції.
- Викладач: Савіна Олена Іванівна
- Викладач: Шейдик Кароліна Артурівна