Метою вивчення дисципліни «Ризики в маркетингу» є набуття студентами знань термінології теорії ризиків у маркетингу, засобів оцінки ризиків, методів їх вимірювання в умовах невизначеності та захисту від них.

Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: вивчення основ організації маркетингової діяльності підприємства; вивчення основ теорії ризику та практичне її використання в великих економічних системах в умовах невизначеності та ризику; одержання знань по головним питанням теорії прийняття рішень з урахуванням економічного ризику, реалізація яких потребує удосконалення або перегляду маркетингової стратегії діяльності суб’єктів управління; оволодіння знаннями методів оцінки ризиків, які дають змогу оцінити рівень конкретного виду ризику за певним напрямком підприємницької діяльності та визначити конкретні шляхи його зниження; вивчення основ прийняття ефективних управлінських рішень в ситуаціях невизначеності та ризику.

Навчальна дисципліна забезпечує знання:

В результаті вивчення курсу студент повинен знати:

-         сутність ризику та причини його виникнення;

-         класифікацію ризиків за ключовими ознаками;

-         основні методи виявлення ризику;

-         основні методи кількісного аналізу маркетингових ризиків;

-         характеристику маркетингових ризиків;

-         основні поняття управління маркетинговими ризиками;

-         основи організації процесу управління ризиком.

А також вміти:

-         ідентифікувати економічні ризики діяльності господарюючих суб’єктів;

-         здійснювати якісний та кількісний аналіз ступеню ризику статистичним та експертним методами;

-         здійснювати якісний та кількісний аналіз ступеню ризику аналітичним методом та методом аналогів;

-         аналізувати ефективність методів управління ризиком;

вибирати доцільні заходи з управління виробничими, маркетинговими та фінансовими ризиками.

Відповідно до освітньої програми, вивчення дисципліни сприяє формуванню у здобувачів вищої освіти таких спеціальних компетентностей:

здатність визначати вплив функціональних областей маркетингу на результати господарської діяльності ринкових суб’єктів.

Передумовами вивчення навчальної дисципліни «Ризики в маркетингу» є опанування таких навчальних дисциплін (НД) освітньої програми (ОП):

ОКЗ 1.11 Теорія ймовірності і математична статистика

ОКЗ 1.14  Аналіз господарської діяльності підприємства

ОКП 1.17 Основи організації бізнесу