Метою вивчення дисципліни «Ризики в маркетингу» є набуття
студентами знань термінології теорії ризиків у маркетингу, засобів оцінки
ризиків, методів їх вимірювання в умовах невизначеності та захисту від них.
Завданнями вивчення навчальної дисципліни є: вивчення основ організації маркетингової діяльності підприємства; вивчення
основ теорії ризику та практичне її використання в великих економічних системах
в умовах невизначеності та ризику; одержання знань по головним питанням теорії
прийняття рішень з урахуванням економічного ризику, реалізація яких потребує
удосконалення або перегляду маркетингової стратегії діяльності суб’єктів
управління; оволодіння знаннями методів оцінки ризиків, які дають змогу оцінити
рівень конкретного виду ризику за певним напрямком підприємницької діяльності
та визначити конкретні шляхи його зниження; вивчення основ прийняття ефективних
управлінських рішень в ситуаціях невизначеності та ризику.
Навчальна дисципліна забезпечує знання:
В результаті вивчення курсу студент повинен знати:
- сутність ризику та причини його виникнення;
- класифікацію ризиків за ключовими ознаками;
- основні методи виявлення ризику;
- основні методи кількісного аналізу маркетингових ризиків;
- характеристику маркетингових ризиків;
- основні поняття управління маркетинговими ризиками;
- основи організації процесу управління ризиком.
А також вміти:
- ідентифікувати економічні ризики діяльності господарюючих суб’єктів;
- здійснювати якісний та кількісний аналіз ступеню ризику статистичним та експертним методами;
- здійснювати якісний та кількісний аналіз ступеню ризику аналітичним методом та методом аналогів;
- аналізувати ефективність методів управління ризиком;
вибирати доцільні заходи з управління виробничими, маркетинговими та фінансовими ризиками.Відповідно до освітньої програми, вивчення дисципліни сприяє формуванню у здобувачів вищої освіти таких спеціальних компетентностей:
здатність визначати вплив функціональних областей маркетингу на результати господарської діяльності ринкових суб’єктів.
Передумовами вивчення навчальної дисципліни «Ризики
в маркетингу» є опанування таких навчальних дисциплін (НД) освітньої програми
(ОП):
ОКЗ 1.11 Теорія ймовірності і математична статистика
ОКЗ 1.14 Аналіз господарської діяльності підприємства
ОКП 1.17 Основи організації бізнесу- Викладач: Задорожна Іванна Василівна