Метою вивчення навчальної дисципліни «Лінгвокраїнознавчий аспект у туризмі» є створення лінгвокультурного фону знань здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти у контексті накопичення мовних одиниць-реалій, що є необхідним для формування лінгвокраїнознавчої компетентності у структурі комунікативної компетенції, яка є обов’язковою для проведення успішної міжкультурної комунікації, що тісно пов’язана з сучасним станом розвитку культури країн німецькомовного простору.

    Предметом вивчення дисципліни «Лінгвокраїнознавчий аспект в туризмі» з одного боку є навчання іноземної мови, а з іншого – відомості про країну, мова якої вивчається, оскільки основним об’єктом є не країна, а фонові знання носіїв мови, в узагальненому вигляді їх культура.