Метою вивчення навчальної дисципліни «Іміджеологія та PR-технології в готельно-ресторанній справі» є засвоєння студентами вмінь та навичок з формування бажаного іміджу, закладу гостинності чи громадського харчування в очах громадськості в цілому і зокрема у своєї цільової аудиторії на ринку, а також формування позитивної чи будь якої іншої бажаної суспільної думки про заклад готельного чи ресторанного бізнесу. Практичне застосування набутих знань допоможе більш ефективно впливати на суспільну думку, імідж закладу, формування попиту на свої послуги, та ефективне переконання потенційних клієнтів у повноті задоволення їхніх потреб саме пропонованим вами продуктом.

Предметом вивчення навчальної дисципліни «Іміджеологія та PR-технології в готельно-ресторанній справі» є система відносини між закладами розміщення чи харчування з громадськістю чи її окремими групами, створення бажаного іміджу підприємства, застосування прийомів та методів PR-технології.

Основне завдання вивчення навчальної дисципліни «Іміджеологія та PR-технології в готельно-ресторанній справі» полягає у формуванні професійних навичок та необхідних знань в сфері PR та побудови іміджу підприємств готельно-ресторанного галузі.