"Соціологія масових комунікацій" як спеціальна соціологічна теорія логічно поєднує теоретичні знання, що були отримані студентами в курсах з історії соціології, з загальної теорії соціології, з соціальної психології та з соціології громадської думки, і практичні вміння запроваджувати емпіричні соціологічні дослідження. В дану програму були включені тематичні підрозділи, які стосуються практичної діяльності соціолога - елементи взаємодії соціолога із засобами масової комунікації, оволодіння техніками рекламного планування тощо.

Соціологія масових комунікацій складається з двох змістових модулів, в яких поступово розглядаються загальні проблеми комунікаційної діяльності між різними агентами в суспільстві, принципи соціологічного дослідження масової інформації та комунікації, а також особливості соціологічного погляду на окремі засоби масової комунікації в сучасному суспільстві. Соціологія масових комунікацій спрямована на міждисциплінарний підхід до вивчення масової комунікації, в якому знайшли відбиття соціально-філософські, соціально-психологічні, соціологічні, лінгвістичні та семіотичні концепції комунікації. Специфікою даного курсу також є аналіз сучасних поглядів щодо функціонування мас-медіа у суспільстві: студенти мають можливість ознайомитись з теоретичними та емпіричними можливостями дискурсивного, наративного аналізу, з перспективами постмодерністського погляду на суспільство.