Мета:  Ознайомити студентів – майбутніх спеціалістів математиків зі створеними

             Ньютоном і Лейбніцем три сторіччя тому основами диференціального та

             інтегрального числення, що навіть по сьогоднішніх масштабах є величезною

             подією в історії науки взагалі і математики зокрема.

                      Математичний аналіз (в широкому розумінні слова) і алгебра, переплітаючись,

              утворили ту кореневу систему, на якій тримається розгалужене дерево сучасної

              математики і через яку виникає його основний живильний контакт з поза математичною

                сферою. При викладі теорії виділяються найбільш істотні методи і факти.

               Основний теоретичний матеріал ілюструється великою кількістю прикладів

             і задач, що істотно доповнюють  викладений матеріал.

                      В межах кожного розділу програми виклад, як правило, індуктивний, що

             починається часто від постановки задачі і навідних евристичних міркувань для

             її розв’язання і завершується формулюванням означень,  доведеннями тверджень,

             наслідків. Програма викладання математичного аналізу, розміщення матеріалу

             диктується положенням аналізу як складової частини єдиної природничо- 

             математичної освіти.