Мета: Ознайомити студентів – майбутніх спеціалістів математиків зі створеними
Ньютоном і Лейбніцем три сторіччя тому основами диференціального та
інтегрального числення, що навіть по сьогоднішніх масштабах є величезною
подією в історії науки взагалі і математики зокрема.
Математичний аналіз (в широкому розумінні слова) і алгебра, переплітаючись,
утворили ту кореневу систему, на якій тримається розгалужене дерево сучасної
математики і через яку виникає його основний живильний контакт з поза математичною
сферою. При викладі теорії виділяються найбільш істотні методи і факти.
Основний теоретичний матеріал ілюструється великою кількістю прикладів
і задач, що істотно доповнюють викладений матеріал.
В межах кожного розділу програми виклад, як правило, індуктивний, що
починається часто від постановки задачі і навідних евристичних міркувань для
її розв’язання і завершується формулюванням означень, доведеннями тверджень,
наслідків. Програма викладання математичного аналізу, розміщення матеріалу
диктується положенням аналізу як складової частини єдиної природничо-
математичної освіти.