Метою вивчення навчальної дисципліни є формування системи знань у майбутніх соціальних працівників про основні категорії освітньої системи, особливості структури вітчизняної та зарубіжних систем освіти, тенденції, що домінують в освітніх системах у нашій країні та за рубежем, специфіку видів, змісту, рівнів, ступневості, кваліфікацій освіти та ін.

У результаті вивчення даної дисципліни майбутні фахівці набувають практичних навичок визначати цілі освітніх систем, враховуючи спільні риси та національне різноманіття, виокремлювати основні вміння, якими необхідно володіти сучасним фахівцям з метою здійснення навчання впродовж життя, пристосувати світові формальні та неформальні системи освіти до потреб суспільства та власних потреб і спрямувати їх на розвиток особистої мотивації, критичного мислення і вміння вчитися, удосконалювати наявні освітні системи та розробити нові диференційовані стратегії їх розвитку, зберігати прозорість та взаємне визнання дипломів та свідоцтв про освіту, незважаючи на неоднорідність окремих освітніх систем у різних країнах світу, надавати рекомендації щодо адаптації позитивного досвіду функціонування світових освітніх систем у вітчизняну практику.