Метою і завданням освітньо-наукової програми є надання магістрам теоретичних знань, фахових компетентностей, формування у них системного наукового мислення для здійснення науково-дослідної діяльності та набуття практичних навиків у галузі аналізу складних систем об'єктів та явищ різної природи і характеру.
Знання з предметної області включають:
- знання і розуміння коректної постановки крайових задач для рівнянь гіперболічного типу в областях із складною структурою краю, необхідних та достатніх умов регулярності або іррегулярності розв"язку досліджуваної задачі;
- зведення поставленої крайової задачі до еквівалентної системи інтегро-диференціальних рівнянь, належності правої частини диференціального рівняння до простору С1(͞В);
- побудова модифікацій двостороннього методу дослідження та наближеного розв"язання розглядуваної крайової задачі (монотонні та альтернуючі двосторонні методи);
- побудова ітераційних методів прискореної збіжності, встановлення достатніх умов існування знакосталих розв"язків;
- знання і розуміння коректної постановки для крайових задач ДРЧП вищого порядку;методів;
- уміння застосовувати теореми порівняння при реалізації вищенаведених методів.
Компетентності, якими повинен оволодіти магістр:
ЗК-1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу на основі логічних аргументів та перевірених фактів.
· ЗК-5. Здатність демонструвати креативність у генеруванні нових ідей та досягненні наукових цілей.
· ЗК-8. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків.
· ФК-1. Володіти найбільш передовими концептуальними та методологічними знаннями в галузі науково-дослідної та/або професійної діяльності і на межі предметних галузей і дослідницькими математичними методами та вміннями.
· ФК-4. Здатність інтерпретувати результати досліджень, брати участь у кафедральних наукових семінарах.
ФК-5. Здатність формулювати наукову проблему, робочі гіпотези досліджуваної проблеми.