Актуальність дисципліни: Поняття «ґендерна рівність», «ґендерний паритет», «ґендерний підхід», «комплексний ґендерний підхід» та «ґендерночутливий підхід» є відносно новими у сфері публічного управління. У минулому вони мало використовувалися як складові процесу вироблення та реалізації публічної політики. Однак сьогодні ґендерний аналіз зарекомендував себе дієвим інструментом з розроблення і реалізації соціально-відповідальної та ґендерно-чутливої публічної політики на державному та місцевому рівнях. Органи публічної влади все частіше потребують фахівців, які вміють застосовувати інструментарій комплексного ґендерного підходу в управлінській діяльності.

Мета дисципліни: вивчення сутності та значення ґендерного підходу у публічному управлінні, крізь призму функціонування органів публічної влади та реалізацію ними публічної політки.

Завдання дисципліни: вивчення значення ґендерної рівності у розвитку суспільства; вивчення змісту нормативно-правових документів, що регламентують забезпечення ґендерної рівності в Україні та впровадження ґендерночутливого підходу в публічному управлінні; з’ясувати значення, підходи, методику та етапи проведення ґендерного аналізу; сформувати знання про можливості і засоби досягнення ґендерної рівноваги у сфері публічного управління.

Компетентності дисципліни: здатність розв’язувати складні спціалізовані завдання та практичні проблеми у сфері публічного управління та адміністрування (у тому числі розробляти, аналізувати і реалізовувати публічну політику, приймати дієві державно-управлінські рішення, творчо, ефективно й результативно виконувати управлінські функції з забезпечення прав і свобод людини, сталого розвитку на основі світових та європейських стандартів) або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та наукових методів відповідної галузі і характеризується комплексністю та невизначеністю умов.