Реформування  у системі охорони здоров'я України спрямовані в цілому на побудову нового якісного процесу здобуття післядипломної  медичної освіти, які допоможуть сформувати медика нового типу, готового до професійної самореалізації не тільки з традиційної позиції лікаря, але і в значно ширшій системі «людина-суспільство-людина».

           Важливою складовою нової парадигми медичної освіти є ідея неперервного навчання, що охоплює усі форми, типи та рівні навчальної діяльності. В свою чергу формування інформаційної компетентності є сукупністю духовних цінностей у сфері інформаційних відносин, створених людством упродовж його історії. У період переходу до інформаційного суспільства необхідно підготувати особистість до швидкого сприйняття та опрацювання великих об’ємів інформації, оволодіння сучасними засобами, методами та технологією роботи з інформаційними ресурсами в процесі формування професійної  медичної  комунікативної компетентності лікаря в інформаційному  просторі.