Реформування у системі
охорони здоров'я України спрямовані в цілому на побудову нового якісного процесу здобуття післядипломної медичної освіти, які допоможуть сформувати медика нового типу,
готового до професійної самореалізації не тільки з традиційної позиції лікаря,
але і в значно ширшій системі «людина-суспільство-людина».
Важливою складовою нової парадигми медичної освіти є ідея неперервного
навчання, що охоплює усі форми, типи та рівні навчальної діяльності. В свою
чергу формування інформаційної компетентності є сукупністю духовних
цінностей у сфері інформаційних відносин, створених людством упродовж його
історії. У період переходу до інформаційного суспільства необхідно
підготувати особистість до швидкого сприйняття та опрацювання великих
об’ємів інформації, оволодіння сучасними засобами, методами та технологією
роботи з інформаційними ресурсами в процесі формування професійної медичної комунікативної компетентності лікаря в інформаційному просторі.
- Teacher: Сергій Петрович Козодаєв
- Teacher: Вікторія Семенівна Сухан