Мета «Психолого-педагогічної практики»: удосконалити професійно-педагогічні знання, вміння і навички майбутніх учителів і вихователів підростаючого покоління на практиці, навчитися самостійно і творчо застосовувати ті знання, які вони здобули в процесі навчання, навчитись цілеспрямовано спостерігати за навчальною і виховною діяльністю учителів, глибоко аналізувати цю діяльність; навчитись самостійно проводити освітню роботу в школі; сформувати навички психологічного вивчення особистості учнів, їхніх пізнавальних інтересів, а також взаємин у колективі, з урахуванням вікових і індивідуальних особливостей учнів працювати з колективами школярів, а також здійснювати індивідуальну виховну роботу з учнями; стимулювати інтерес до розвитку своїх педагогічних здібностей, виховувати любов до педагогічної професії. Змістове наповнення психолого-педагогічної практики зумовлено пріоритетними напрямами, визначеними в законах України «Про вищу освіту» (2014), «Національній доктрині розвитку освіти України у ХХІ столітті» (2013–2021 рр.), Державного стандарту початкової загальної освіти (2018), Концепції «Нова українська школа» (2016).

У процесі психолого-педагогічної практики студентів за спеціальністю 013 Початкова освіта вирішуються такі завдання:

1.Застосовування знань та умінь, набутих під час вивчення методик та дисциплін психолого-педагогічного циклу в професійній діяльності.

2.Вивчення передового педагогічного досвіду.

3.Виховання любові до обраної професії, формування педагогічних інтересів, нахилів, розвитку творчого підходу до педагогічної діяльності. 

4. Закріплення, поглиблення та збагачення психолого-педагогічних знань щодо вивчення окремого учня та класу, використання їх при складанні психолого-педагогічної характеристики класу та психолого-педагогічної характеристики учня

5.Виховання стійкого інтересу до професії вчителя, потреби в педагогічній самоосвіті, виробленні творчого підходу до педагогічної діяльності.