Основне завдання навчальної дисципліни «Маркетинг в туризмі» полягає у формуванні, серед здобувачів вищої освіти, розуміння теоретичних принципів та закономірності функціонування туристичного ринку, а також професійних і практичних навиків застосування маркетингу у туристичній галузі.
Метою вивчення даного курсу є опанування здобувачами вищої освіти теоретичних основ та практичних навичок із застосування основних маркетингових інструментів у сфері послуг і зокрема на туристичному ринку. Підчас проходження курсу здобувач має змогу опанувати навики зі збору маркетингової інформації, проведення маркетингових досліджень, сегментації ринків, визначення цільової аудиторії, диференціювання та просування продукту, визначення ефективної маркетингової стратегії, прогнозування поведінки споживачів, дослідження конкурентів, методів ціноутворення, формування тенденцій на ринку, а також застосування сучасних методів цифрового маркетингу таких, як SMM, Target в соціальних мережах Instagram та Facebook, створення контенту для соціальних мереж та копірайтинг.
Метою вивчення даного курсу є опанування здобувачами вищої освіти теоретичних основ та практичних навичок із застосування основних маркетингових інструментів у сфері послуг і зокрема на туристичному ринку. Підчас проходження курсу здобувач має змогу опанувати навики зі збору маркетингової інформації, проведення маркетингових досліджень, сегментації ринків, визначення цільової аудиторії, диференціювання та просування продукту, визначення ефективної маркетингової стратегії, прогнозування поведінки споживачів, дослідження конкурентів, методів ціноутворення, формування тенденцій на ринку, а також застосування сучасних методів цифрового маркетингу таких, як SMM, Target в соціальних мережах Instagram та Facebook, створення контенту для соціальних мереж та копірайтинг.
- Teacher: Іван Михайлович Годя