Мета дисципліни «Мозок. Інструкція з використання»  випливає із цілей освітньо-професійної програми підготовки випускників вищого навчального закладу та визначаються змістом тих системних знань і умінь, якими повинні оволодіти фахівці-біологи, а саме: ознайомлення із функціонуванням клітин, тканин, органів, систем органів та організму тварин і людини.

Ознайомитися з даним курсом лекцій варто абсолютно кожному, незалежно від її спеціалізації.

Для освоєння матеріалу слухачеві не потрібне глибоке знання біології. Курс детально і в доступній формі розповідає про безліч факторів, що впливають на наші вчинки, а також на конкретних прикладах розглядає різні види поведінки: агресивну, сексуальну, батьківську та інші.

Ключові результати навчання (знання, уміння та інші компетентності):

Внаслідок вивчення курсу здобувач має отримати знання про основні закономірності формування психіки; еволюцію та систематику поведінки тварин, форми індивідуальної, репродуктивної та соціальної поведінки та специфіку фізіологічних процесів, які пов’язані з ними, особливості формування рефлексів, інстинктивних проявів, форми навчання та специфіку поведінки під впливом різних факторів. Будуть сформовані уявлення про взаємозв’язок вродженого та набутого у поведінці, передумови виникнення та розвитку психіки у людини.

Здобувач повинен отримати вміння аналізувати основні аспекти поведінки людини в залежності від дії різних факторів, розрізняти характерні та патологічні поведінкові реакції, опанувати методики спостереження за поведінкою людини.

Основними завданнями вивчення дисципліни є:

·         Вивчення теоретичних та прикладних питань фізіології організму людини та тварин.

·         Оволодіння сучасними методами фізіологічних досліджень.

·         Знання основ лабораторного аналізу функціонального стану різних систем.

 

Відповідно до освітньої програми, вивчення дисципліни сприяє формуванню у здобувачів вищої освіти наступних компетентностей: