Дисципліна передбачає формування дослідницької складової професійної компетентності майбутніх фахівців, зокрема: здатність виявляти, ставити та вирішувати проблеми в процесі корекційно-педагогічної діяльності; знання основних методів наукового пошуку; вміння узагальнювати отримані результати, обробляти та аналізувати інформації з різних джерел, оформлювати і презентувати результати наукової діяльності відповідно вимог в процесі корекційно-педагогічної та навчально-реабілітаційної діяльностей.
Лекції - 12 год.
Практичні заняття - 28 год.
Самостійна робота - 50 год.
- Teacher: Світлана Василівна Стеблюк
Зав. курсом - доц. Кляп Маріанна Іванівна
Вступ до спеціальності
- Teacher: Маріанна Іванівна Кляп
Програма дисципліни “Педагогіка з історією педагогіки” розрахована на студентів, які навчаються у ВНЗ за спеціальністю “Спеціальна освіта”, спеціалізація «Олігофренопедагогка. Логопедія». Навчальна дисципліна „Педагогіка з історією педагогіки” є нормативною, вивчається у 1-му та 2-ому семестрах, має обсяг 150 годин (5 кредитів) і базується на загальній ерудиції та знаннях з історії за курс повної загальної середньої освіти.
Мета даного курсу – покликана сформувати у студентів — майбутніх дефектологів— уявлення про педагогіку як науку, її методологічні засади та категорії, здобути знання про принципи, методи, форми і засоби навчання, про організацію виховної роботи зі школярами, а також основні питання організації навчально-виховного процесу в школі, керівництво освітнім закладом. Студенти отримають знання про основні етапи розвитку педагогіки як науки, методи історико-педагогічних досліджень, внесок видатних педагогів минулого (як вітчизняних, так і світових) в педагогічну науку, освіту та культуру, про їх основні ідеї та праці, історію розвитку національної освіти, національної педагогічної думки, основні тенденції сучасної педагогіки. Особливістю вивчення даної дисципліни студентами цієї спеціальності є ознайомлення з окремими питаннями історії корекційної освіти.
Завдання: засвоєння студентами головних положень сучасної педагогіки; формування педагогічної позиції щодо процесу навчання учнів; набуття досвіду володіння сучасними педагогічними технологіями; засвоєння форм і методів групової педагогічної діяльності; упровадження дидактичних знань та способів діяльності на практиці; ознайомлення з основними етапами розвитку педагогічної науки, внеском видатних вчених-педагогів у розвиток освіти і культури; можливість використання кращих надбань педагогічної думки минулого у сучасному навчальному процесі.
- Teacher: Маріанна Іванівна Кляп