- Teacher: Оксана Володимирівна Гаяш
- Teacher: Сніжана Петрівна Туряниця
Мета курсу − ознайомити студентів із специфікою дисципліни «Основи науково-дослідної роботи», формувати дослідницьку складову професійної компетентності спеціальності 016 Спеціальна освіта, здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; до особистісного та професійного самовдосконалення, навчання та саморозвитку, розвивати морально-етичні якості, необхідні у майбутній професійній діяльності.
Завдання дисципліни:
· оволодіти знаннями з методології наукових досліджень;
· ознайомити з логікою та змістом наукового пошуку;
· формувати навички роботи з науковою літературою;
· зʼясувати методики науково-дослідницької роботи та специфіку їх застосування;
· розкрити напрями досягнення мети і розв’язання поставлених завдань у процесі підготовки майбутніх бакалаврів спеціальної освіти;
· ознайомити з різними видами науково-дослідної роботи та їх структурою й вимогами до оформлення;
· розвивати креативність, логічність викладу думок.
Лекції - 10 год.
Практичні заняття-24 год.
Самостійна робота - 56 год.
- Teacher: Світлана Василівна Стеблюк
- Teacher: Маріанна Іванівна Кляп
ВИКЛАДАЧ - доц. Гаяш Оксана Володимирівна
Метою викладання навчальної дисципліни «Корекційна психопедагогіка» є формування теоретичної та практичної основи фахової підготовки майбутніх корекційних педагогів, здатних творчо вирішувати завдання навчання, виховання та корекції психофізичного розвитку учнів з порушеннями розумового розвитку з метою їх інтеграції в сучасну систему соціальних стосунків.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Корекційна психопедагогіка» є:
• висвітлення науково-теоретичних основ побудови процесу навчання, виховання та корекції психофізичного розвитку учнів з порушеннями розумового розвитку у закладах спеціальної та інклюзивної освіти України;
• формування у студентів навичок та вмінь творчо застосовувати професійні знання на практиці;
• організація самостійної роботи студентів щодо закріплення та розширення наукових знань з дисципліни за підручниками навчальними і методичними посібниками, періодичними виданнями з фаху, іншими літературними джерелами;
• формування навичок спостереження та аналізу педагогічних явищ;
• стимулювання до цілеспрямованого вивчення студентами практичного досвіду роботи спеціальних закладів;
• створення основи для професійної науково-дослідної роботи;
•розвиток професійно-спрямованих мотивів оволодіння майбутньою фаховою діяльністю;
• розвиток особистісних фахових інтересів, бажання постійного професійного вдосконалення.
- Teacher: Оксана Володимирівна Гаяш