Метою вивчення навчальної дисципліни «Фізична терапія після оперативного 

втручання на органах черевної порожнини» є підготовка фахівців напряму 227 «Фізична 

терапія, ерготерапія» за освітньо-науковим кваліфікаційним рівнем доктор філософії

відповідно до освітньо-наукової програми підготовки спеціалістів вищезазначеного 

фахового спрямування є формування у аспірантів професійних компетенцій щодо організації

і проведення проведення реабілітаційних заходів у пацієнтів після хірургічних втручань на 

органах черевної порожнини. Набуття аспірантами знань про основні хірургічні патології 

органів черевної порожнини, механізм впливу, клініко-фізіологічне обґрунтування 

застосування засобів фізичної терапії у лікарняний та післялікарняний періоди після 

оперативного втручання у хірургічних хворих та можливість успішного відновлення 

здоров’я і працездатності пацієнтів. Вміння здобувачів наукового рівня доктор філософії 

вірно підібрати засоби реабілітації з урахуванням показів і протипоказів щодо їх 

застосування у кожному конкретному випадку.

       Метою вивчення навчальної дисципліни «Травматизм у юних спортсменів: профілактика та реабілітація» є підготовка фахівців напряму 227 «Фізична терапія, ерготерапія» за освітньо-науковим кваліфікаційним рівнем доктор філософії відповідно до освітньо-наукової програми підготовки спеціалістів вищезазначеного фахового спрямування. Ознайомлення аспірантів з особливостями Формування у аспірантів знань про поширеність і ступінь серйозності спортивних травм у дитячому віці, профілактику травм в спорті, спортивний травматизм та його механізми виникнення, основні принципи надання першої допомоги при спортивних травмах. Вивчення основних засобів, методів та технологій фізичної реабілітації, а також специфіки спортивної діяльності, яка обумовлює травмованість та захворюваність спортсменів високої кваліфікації. Можливість успішного відновлення здоров’я юних спортсменів після перенесених спортивних травм та захворювань.


Метою вивчення навчальної дисципліни «Реабілітаційно-педагогічні аспекти адаптації дітей з аутизмом» є підготовка фахівців напряму 227 «Фізична терапія, ерготерапія» за освітньо-науковим кваліфікаційним рівнем доктор філософії відповідно до освітньо-наукової програми підготовки спеціалістів вищезазначеного фахового спрямування. Формування у аспірантів системи теоретичних знань розладів спектру аутизму – одним із найпоширеніших видів розладів психологічного розвитку у дітей, який характеризується порушеннями у сферах соціального розвитку дитини, розвитку мови, здатності спілкуватися, а також стереотипною, обмеженою поведінкою. Клінічного перебігу вираженості симптомів розладів спектру аутизму (РСА), а також вмінь, навичок для опанування здобувачем доктора філософії особливостей фізичної реабілітації дітей з розладами аутистичного спектру, використання різних реабілітаційно-педагогічних методик, які направлені на покращення психомоторного стану, корекція і розвиток рухової сфери, розширення уявлень про навколишній світ. Навчити аспірантів диференційованого призначення засобів фізичної терапії при розладах спектру аутизму, систематизувати та поглибити знання аспірантів щодо особливостей прояву психофізичних вад, правильно організовувати систему корекційно-виховної роботи.

Метою вивчення навчальної дисципліни «Традиційні і сучасні методи наукових досліджень у фізичній терапії, ерготерапії» за третім освітньо-науковим рівнем вищої освіти доктор філософії відповідно до освітньо-наукової програми підготовки спеціалістів вищезазначеного фахового спрямування є підготовка висококваліфікованого, конкурентоспроможного фахівця з ступенем «доктор філософії» в галузі охорони здоров’я за спеціальністю 227 «Фізична терапія, ерготерапія», який здатний проводити самостійну науководослідну, науково-педагогічну, науково-практичну та організаційну діяльність в галузі охорони здоров’я та споріднених областях.