Метою вивчення навчальної дисципліни «Фізична терапія при захворюваннях ОРА у дітей» є підготовка фахівців напряму 227 «Фізична терапія, ерготерапія» за освітньо-науковим кваліфікаційним рівнем доктор філософії відповідно до освітньо-наукової програми підготовки спеціалістів вищезазначеного фахового спрямування. Формування у аспірантів системи теоретичних знань, основних закономірностей фізичного розвитку дітей різних вікових груп, анатомо-фізіологічні особливостями дитячого організму, клінічного перебігу захворювань ОРА у дітей, а також вмінь, навичок для опанування здобувачем доктора філософії методики об’єктивного обстеження дитини,  клініко-фізіологічне обґрунтування застосування засобів фізичної терапії при захворюваннях і травмах ОРА в педіатрії на основі глибокого знання та розуміння особливостей опорно-рухового апарату у дітей, принципи лікування та реабілітації після захворювань і травм у дітей різного віку із дотриманням принципів медичної етики та деонтології. Навчити аспірантів диференційованого призначення засобів фізичної терапії при захворюванняхі травмаї ОРА у дітей на стаціонарному, санаторному і поліклінічному етапах реабілітаційного лікування.

Курс «Фізична терапія при захворюваннях ОРА у дітей» передбачено навчальним планом загальним обсягом 210 годин (7 кредитів ECTS), і складається з лекцій - 44 год., практичних занять - 40 год., самостійної роботи 126 год., заліку та іспиту. Навчальний матеріал структурований у 2 змістові модулі. Зав. курсом, к.наук з фіз.вих.і спотру, доц. Філак Я. Ф.

Відповідно до освітньої програми, вивчення дисципліни сприяє формуванню у здобувачів вищої освіти таких компетентностей:

Загальних:

  1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу та оцінки сучасних наукових досягнень, генерування нових знань при вирішенні дослідницьких і практичних завдань (ЗК-1)

2. Навички використання новітніх інформаційних і комунікаційних технологій (ЗК-2)

3. Здатність проведення самостійних досліджень на сучасному рівні (ЗК-3)

4. Здатність до пошуку, обробки на аналізу інформації з різних джерел (ЗК-4)

5. Здатність представляти наукові результати та вести наукову дискусію державною та іноземною мовою в усній та письмовій формі, володіння науковою термінологію. Здатність генерувати нові ідеї (креативність) (ЗК-5)

6. Здатність працювати в міжнародному науковому просторі (ЗК-6)

7. Здатність розробляти та управляти науковими проектами та провадити освітню діяльність (ЗК-7)

8. Здатність планувати та здійснювати особистий та професійний розвиток (ЗК-8)

9. Здатність до роботи в команді, вміння мотивувати інших у просуванні до спільної мети

(ЗК-9)

Фахових (спеціальних) компетентностей:

1. Здатність володіти сучасними методами збору інформації для наукового дослідження у фізичній терапії, ерготерапії виокремлення первинних і вторинних джерел, використання технологій (ФК -1)

2. Здатність застосовувати знання, набуті під час попередніх фундаментальних та прикладних досліджень, у комплексному аналізі явищ і процесів, що виникають у фізичній терапії, ерготерапії в Україні та інших країнах (ФК-3)

3. Здатність до використання традиційних та новітніх інформаційно-комунікаційних технологій і сучасного наукового обладнання у фізичній терапії (ФК-4)

4. Здатність аналізувати отриману наукову інформацію,  з метою прогнозування змін, що відбудуться у результаті проведення заходів фізичної терапії, планувати наукові дослідження (ФК-5)

5. Здатність виконувати оригінальні дослідження в фізичній терапії різних груп населення та досягати наукових результатів, які створюють нові знання, із звертанням особливої уваги до актуальних проблем та використання новітніх наукових методів (ФК-6)

6. Здатність розуміти та пояснювати патологічні процеси, які піддаються корекції заходами фізичної терапії, аналізувати особливості впровадження реабілітаційних технологій в процес відновлення функцій, активності та участі в осіб різних вікових, професійних та нозологічних груп (ФК –7)

7. Готовність брати участь у роботі українських і міжнародних дослідницьких колективів для вирішення наукових і науково-освітніх завдань у фізичній терапії (ФК-8)

8. Здатність формулювати дослідницькі питання та розробляти складні дослідницькі проекти на основі проблем, що виникають у практичній професійній діяльності ерготерапевта (ФК- 9)

9. Здатність пропонувати теоретичне обґрунтування практичних підходів ерготерапії,  та розробляти нові моделі, процедури та підходи для ерготерапевтичної практики (ФК- 10)

10. Здатність проводити аналіз результатів наукових досліджень і використовувати їх в науковій, освітній та практичній діяльності та відстоювати їх в наукових дискусіях (ФК- 13)

11. Здатність презентувати результати досліджень на національному та міжнародному рівні (ФК- 14)


Метою вивчення навчальної дисципліни «Фізична терапія в педіатрії» є підготовка фахівців напряму 227 «Фізична терапія, ерготерапія» за освітньо-науковим кваліфікаційним рівнем доктор філософії відповідно до освітньо-наукової програми підготовки спеціалістів вищезазначеного фахового спрямування. Формування у аспірантів системи теоретичних знань, основних закономірностей фізичного та нервово-психічного розвитку дітей різних вікових груп, анатомо-фізіологічні особливостями дитячого організму, клінічного перебігу дитячих хвороб, а також вмінь, навичок для опанування здобувачем доктора філософії методики об’єктивного обстеження дитини,  клініко-фізіологічне обґрунтування застосування засобів фізичної терапії в педіатрії на основі глибокого знання та розуміння особливостей функціонування організму хворої дитини, принципи лікування та реабілітації основних нозологічних форм у дітей різного віку із дотриманням принципів медичної етики та деонтології. Навчити аспірантів диференційованого призначення засобів фізичної терапії при захворюваннях різних органів та систем дитячого організму на стаціонарному, санаторному і поліклінічному етапах реабілітаційного лікування на основі знання механізмів відновлення і компенсації порушених функцій.

Курс «Фізична терапія в педіатрії» передбачено навчальним планом загальним обсягом 210 годин (7 кредитів ECTS), і складається з лекцій - 44 год., практичних занять - 40 год., самостійної роботи 126 год., заліку та іспиту. Навчальний матеріал структурований у 2 змістові модулі. Зав. курсом, к.наук з фіз.вих.і спотру, доц. Філак Я. Ф.

Відповідно до освітньої програми, вивчення дисципліни сприяє формуванню у здобувачів вищої освіти таких компетентностей:

Загальних:

  1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу та оцінки сучасних наукових досягнень, генерування нових знань при вирішенні дослідницьких і практичних завдань (ЗК-1)

2. Навички використання новітніх інформаційних і комунікаційних технологій (ЗК-2)

3. Здатність проведення самостійних досліджень на сучасному рівні (ЗК-3)

4. Здатність до пошуку, обробки на аналізу інформації з різних джерел (ЗК-4)

5. Здатність представляти наукові результати та вести наукову дискусію державною та іноземною мовою в усній та письмовій формі, володіння науковою термінологію. Здатність генерувати нові ідеї (креативність) (ЗК-5)

6. Здатність працювати в міжнародному науковому просторі (ЗК-6)

7. Здатність розробляти та управляти науковими проектами та провадити освітню діяльність (ЗК-7)

8. Здатність планувати та здійснювати особистий та професійний розвиток (ЗК-8)

9. Здатність до роботи в команді, вміння мотивувати інших у просуванні до спільної мети

(ЗК-9)

Фахових (спеціальних) компетентностей:

1. Здатність володіти сучасними методами збору інформації для наукового дослідження у фізичній терапії, ерготерапії виокремлення первинних і вторинних джерел, використання технологій (ФК -1)

2. Здатність застосовувати знання, набуті під час попередніх фундаментальних та прикладних досліджень, у комплексному аналізі явищ і процесів, що виникають у фізичній терапії, ерготерапії в Україні та інших країнах (ФК-3)

3. Здатність до використання традиційних та новітніх інформаційно-комунікаційних технологій і сучасного наукового обладнання у фізичній терапії (ФК-4)

4. Здатність аналізувати отриману наукову інформацію,  з метою прогнозування змін, що відбудуться у результаті проведення заходів фізичної терапії, планувати наукові дослідження (ФК-5)

5. Здатність виконувати оригінальні дослідження в фізичній терапії різних груп населення та досягати наукових результатів, які створюють нові знання, із звертанням особливої уваги до актуальних проблем та використання новітніх наукових методів (ФК-6)

6. Здатність розуміти та пояснювати патологічні процеси, які піддаються корекції заходами фізичної терапії, аналізувати особливості впровадження реабілітаційних технологій в процес відновлення функцій, активності та участі в осіб різних вікових, професійних та нозологічних груп (ФК –7)

7. Готовність брати участь у роботі українських і міжнародних дослідницьких колективів для вирішення наукових і науково-освітніх завдань у фізичній терапії (ФК-8)

8. Здатність формулювати дослідницькі питання та розробляти складні дослідницькі проекти на основі проблем, що виникають у практичній професійній діяльності ерготерапевта (ФК- 9)

9. Здатність пропонувати теоретичне обґрунтування практичних підходів ерготерапії,  та розробляти нові моделі, процедури та підходи для ерготерапевтичної практики (ФК- 10)

10. Здатність проводити аналіз результатів наукових досліджень і використовувати їх в науковій, освітній та практичній діяльності та відстоювати їх в наукових дискусіях (ФК- 13)

11. Здатність презентувати результати досліджень на національному та міжнародному рівні (ФК- 14)