Мета та завдання навчальної дисципліни
Мета курсу.Основною метою курсу «Дитяча література» є ознайомити студентів з дитячою літературою, з її поняттям, теорією, історією виникнення та розвитку. Визначення її місця у рамках національної літератури. Все це на базі історичних фактів, монографічних, літературних джерел та на підставі літературних творів. Дати порівняно велику інформацію про суть дитячої літератури, її місце та роль у розвитку угорської дитячої літератури та у вихованні індивіда на першому та другому етапі соціалізації. Дослідити та описати її становлення, розвиток та вплив її на формування свідомості дитини. Основна мета предмету – на основі теоретичних знань навчити студентів:
- опрацювати літературні та критичні джерела;
- ознайомитись з дитячою літературою, як базовим предметом у вихованні дитини дошкільного та шкільного віку;
- використати накопичені знання у подальшій науковій та педагогічній практиці.
Завдання курсу.Завершивши курс студент повинен:
- ознайомитися з історією виникнення та розвитку дитячої літератури, з історичної, теоретичної, практичної, культурологічної та наукової точки зору;
- опрацювати всі відомі джерела пов’язані з цією проблематикою;
- ознайомитися з літературними пам’ятками по цій темі;
- ознайомитися з життям та працею відомих літературних та суспільних діячів;
- оволодіти критичною та монографічною літературою;
- розуміти важливість дитячої літератури у розвитку культурної та психічно врівноваженої людини.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
- опрацювати всі відомі джерела пов’язані з дитячою літературою;
- оволодіти літературою по темі;
- знати аналізувати твори дитячої літератури.
- Teacher: Діана Василівна Гульпа
Мета: Ознайомлення студентів з теоретичними питаннями складносурядних і складнопідряних речень, а також основними типами ускладнених речень Основна мета предмету – на основі теоретичних знань навчити студентів проводити комплексний мовний аналіз речень.
Завдання: Відповідно до поставленої мети головними завданнями курсу синтаксису сучасної угорської мови є:
- ознайомити студентів з основними типами складнопідрядних речень;
- ознайомлення студентів з основними типами складносурядних речень.
- ознайомлення студентів з основними типами ускладнених речень.
- навчити студентів сучасній методиці аналізу складних речень (схеми)
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
знати:
• основні праці видатних мовознавців ;
• шляхи аналізу складних речень
• форми, методи комплексного мовного аналізу;
• типи сполучників складних речень
вміти:
• орієнтуватися в лінгвістичній літературі;
• аналізувати та схематично зображувати складні речення різних типів;
• розрізняти перехідні типи складних речень;
• орієнтуватися у шкільній програмі стосовно синтаксису складного речення угорської мови.