Метою викладання навчальної дисципліни є формування у майбутніх фахівців знань та уявлень про різноманітність проявів інтелектуальних порушень у дітей, їхні клініко-психологічні особливості, методи корекції мовлення та надання педагогічно-корекційної допомоги, базуючись на сучасних підходах до навчання і виховання дітей в умовах інклюзивного навчання.

Основними завданнями вивчення дисципліни є забезпечити засвоєння здобувачами освіти теоретично і методично значущих питань, що визначають особливості розвитку мовлення дитини; розкрити специфіку становлення комунікативної діяльності у осіб з інтелектуальними порушеннями; дати студентам теоретичні знання щодо змісту і засобів формування усного і писемного мовлення у осіб з особливими потребами; сформувати практичні вміння і навички щодо різних видів комунікативної діяльності дітей інтелектуальними порушеннями; розкрити методи і прийоми розвитку мовлення дітей з інтелектуальними порушеннями в залежності від їх індивідуальних особливостей.

Структура дисципліни
Лекційні заняття -6 год.
Лабораторні заняття - 30 год.
Самостійна робота - 54 год.