Мета вивчення дисципліни – формувати у майбутніх фахівців психологічну та педагогічну компетентність як складові професійної; розкрити власний стиль науково-педагогічної діяльності та професійного спілкування, особливості становлення особистості та професійної підготовки студентів в умовах закладу вищої освіти, розвивати морально-етичні якості, необхідні у майбутній професійній діяльності, навички міжособистісної взаємодії між усіма учасниками освітнього процесу. Дисципліна спрямована на підготовку фахівців зі спеціальної освіти, розвиток загальних і фахових компетенцій у ході професійної підготовки.

Завдання дисципліни:

·                   ознайомити майбутніх фахівців із системою вищої освіти в Україні, її тенденціями, нормативно-законодавчою базою;

·                   дати характеристику сучасному освітньому процесу закладу вищої освіти, формам, методам та засобам навчання і виховання студентів;

·                   розкрити психологію пізнавальної діяльності та навчання, структуру особистості юнацького віку;

·                   формувати професійне мислення, здатність творчого використання психолого-педагогічних знань для вирішення конкретних завдань професійної та майбутньої науково-педагогічної діяльності;

·                   розвивати індивідуальний стиль науково-педагогічної діяльності, професійного педагогічного спілкування;

·                   формувати педагогічну культуру та етику викладача закладу вищої освіти.