Мета курсу – формування у здобувачів освіти складових професійної компетентності, оволодіння компетенціями з основ розвитку інклюзивної освіти в Україні, з’ясування особливостей упровадження інклюзивного навчання в системі національної освіти.
Програма спрямована на підготовку фахівців зі спеціальної освіти, розвиток інтегральної, загальних і спеціальних компетентностей.
Завдання дисципліни:
‒ ознайомити майбутніх фахівців із нормативно-законодавчою базою у сфері освіти;
‒ сформувати у здобувачів освіти цілісне уявлення про сутність та головні завдання інклюзивної освіти в Україні;
‒ окреслити досвід зарубіжних країн з упровадження інклюзивного навчання; основні положення щодо організації педагогічного процесу в умовах інклюзивного навчання;
‒ з’ясувати методи, прийоми, засоби навчання в класах (групах) з інклюзивним навчанням;
‒ визначити особливості діяльності Команди супроводу дітей з ООП;
‒ розкрити основи деонтології в інклюзивній освіті;
‒ формувати професійне креативне мислення, здатність творчого використання психолого-педагогічних знань для вирішення конкретних завдань майбутньої  професійної діяльності.