Мета вивчення дисципліни – надатиздобувачам освіти сучасні базові знання з навчання, виховання і розвитку дітей з РАС, ознайомити з досягненнями сучасної теорії та практики вітчизняної і зарубіжної спеціальної психології й педагогіки; розкрити прийоми роботи з дітьми з аутизмом; забезпечення їх соціалізації. Дисципліна спрямована на формування інтегральної, загальних і фахових компетентностей у ході професійної підготовки майбутніх фахівців.

Завдання дисципліни:

розкрити  сучасні підходи, стратегії щодо інклюзивного навчання дітей з РАС, ключові поняття інклюзивної освіти дітей з аутизмом;

окреслити досвід зарубіжних країн з навчання дітей з розладами аутистичного спектру; основні положення щодо організації педагогічного процесу в початковій школі в умовах інклюзивного навчання;

формувати необхідні теоретичні знання та практичні вміння студентів з питань аутології, пов’язаних з розумінням особливостей дітей з РАС, а також можливих шляхів надання їм допомоги;

розкрити основні традиційні та інноваційні підходи у навчанні дітей з РАС: методи та прийоми навчання й виховання;

визначити особливості командної взаємодії у освітньому процесі;

з’ясувати практичні методи допомоги сім’ям, які виховують дітей з РАС та їх соціальної інтеграції;

‒ розкрити процеси оцінювання та моніторингу у контексті командного супроводу дітей з РАС у закладі освіти;

формувати професійне мислення, здатність творчого використання психолого-педагогічних знань для вирішення конкретних завдань професійної діяльності.