Мета вивчення дисципліни – надатиздобувачам освіти сучасні базові знання з навчання, виховання і розвитку дітей з РАС, ознайомити з досягненнями сучасної теорії та практики вітчизняної і зарубіжної спеціальної психології й педагогіки; розкрити прийоми роботи з дітьми з аутизмом; забезпечення їх соціалізації. Дисципліна спрямована на формування інтегральної, загальних і фахових компетентностей у ході професійної підготовки майбутніх фахівців.
Завдання дисципліни:
‒ розкрити сучасні підходи, стратегії щодо інклюзивного навчання дітей з РАС, ключові поняття інклюзивної освіти дітей з аутизмом;
‒ окреслити досвід зарубіжних країн з навчання дітей з розладами аутистичного спектру; основні положення щодо організації педагогічного процесу в початковій школі в умовах інклюзивного навчання;
‒ формувати необхідні теоретичні знання та практичні вміння студентів з питань аутології, пов’язаних з розумінням особливостей дітей з РАС, а також можливих шляхів надання їм допомоги;
‒ розкрити основні традиційні та інноваційні підходи у навчанні дітей з РАС: методи та прийоми навчання й виховання;
‒ визначити особливості командної взаємодії у освітньому процесі;
‒ з’ясувати практичні методи допомоги сім’ям, які виховують дітей з РАС та їх соціальної інтеграції;
‒ розкрити процеси оцінювання та моніторингу у контексті командного супроводу дітей з РАС у закладі освіти;
‒ формувати професійне мислення, здатність творчого використання психолого-педагогічних знань для вирішення конкретних завдань професійної діяльності.
- Teacher: Світлана Василівна Стеблюк
- Teacher: Олена Іванівна Утьосова