Мета виробничої практики ‒ набуття інтегральної, загальних та спеціальних компетентностей, сформульованих Освітньо-професійною програмою спеціальності; розвиток практичних умінь на основі комплексного, інтегрованого підходу до її змісту.

 Здобувач освіти повинен знати:

Положення щодо організації інклюзивного навчання у закладі загальної середньої освіти (далі ЗЗСО) та в інклюзивно-ресурсних центрах;

особливості організації освітнього процесу в  ЗЗСО відповідно до Концепції Нової української школи та в інклюзивно-ресурсних центрах;

професійні обов’язки асистента вчителя та фахівця (консультанта) інклюзивно-ресурсного центру;

особливості індивідуальної програми розвитку, що забезпечить  індивідуалізацію навчання дитини з особливими освітніми потребами.

Вміти:

працювати в команді супроводу особи з особливими освітніми потребами (далі ООП);

визначати зміст навчання відповідно до адаптованої чи модифікованої програми;

добирати сучасні методи навчання, виховання й розвитку дитини з ООП;

моделювати уроки (заняття) в умовах інклюзії;

організувати роботу з дітьми з ООП в інклюзивно-ресурсному центрі.