Мета виробничої практики ‒ набуття інтегральної, загальних та спеціальних компетентностей, сформульованих Освітньо-професійною програмою спеціальності; розвиток практичних умінь на основі комплексного, інтегрованого підходу до її змісту.
Здобувач освіти повинен знати:
Положення щодо організації інклюзивного навчання у закладі загальної середньої освіти (далі ЗЗСО) та в інклюзивно-ресурсних центрах;
особливості організації освітнього процесу в ЗЗСО відповідно до Концепції Нової української школи та в інклюзивно-ресурсних центрах;
професійні обов’язки асистента вчителя та фахівця (консультанта) інклюзивно-ресурсного центру;
особливості індивідуальної програми розвитку, що забезпечить індивідуалізацію навчання дитини з особливими освітніми потребами.
Вміти:
працювати в команді супроводу особи з особливими освітніми потребами (далі ООП);
визначати зміст навчання відповідно до адаптованої чи модифікованої програми;
добирати сучасні методи навчання, виховання й розвитку дитини з ООП;
моделювати уроки (заняття) в умовах інклюзії;
організувати роботу з дітьми з ООП в інклюзивно-ресурсному центрі.
- Викладач: Стеблюк Світлана Василівна