Зав. курсом - доц. Сабадош Мар'яна Володимирівна

Мета - підготовка фахівців спеціальності 227 – «фізична терапія, ерготерапія» за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр відповідно до державних стандартів, встановлених освітньо-кваліфікаційною характеристикою та освітньо-професійною програмою підготовки спеціалістів вищезазначеного фахового спрямування. Навчити студентів диференційованого призначення ерготерапії, а також механотерапевтичних тренажерів у неповносправних осіб, інвалідів на стаціонарному, санаторному і поліклінічному етапах реабілітаційного лікування на основі знання механізмів відновлення і компенсації порушених функцій.

Кінцеві цілі дисципліни:

- сформувати у слухачів - майбутніх фахівців загальні уявлення про ерготерапію, дати поняття про принципи і концепціях ерготерапії і визначити місце ерготерапії в Україні і за кордоном в майбутньому.

- в рамках даного курсу слухачі знайомляться з головними галузями ерготерапії, основними категоріями людей з обмеженнями, вивчають принципи реабілітації та максимального відновлення здібностей людини до незалежного життя.

- можливість успішного відновлення здоров’я і працездатності населення після перенесених захво¬рювань – терапією рухом, як одним із найбільш важливих і дієвих методів реабілітації, що знаходить найширше застосування у неповносправних осіб і інвалідів. 

- визначити можливості вдосконалення науково-методичних підходів до ерготерапії  хворих і інвалідів.

Завдання навчальної дисципліни:

1. Надати знання з професійного профілю ерготерапевта: зміст поняття, професійні обов’язки, компетенції, вміння та навички, сфери використання, місця у мультидисциплінарній команді. 

2. Досягнення людиною з обмеженими можливостями досягти максимальної незалежності в повсякденному житі шляхом відновлення або розвитку утрачених функцій, використання спеціальних пристосувань,  а також адаптації в навколишньому середовищі  

3. Допомогти людині з різними фізичними та психічними порушеннями активно виконувати повсякденні справи виробничого і побутового характеру брати участь у продуктивній діяльності і таким чином досягти максимальної незалежності у всіх аспектах повсякденного життя.

4.  Створити оптимальні умови для розвитку і самореалізації людини з обмеженими можливостями через його «зайнятість» в різних сферах життєдіяльності і, в кінцевому рахунку, поліпшити його якість життя.