Зав. курсом - доц. Сабадош Мар'яна Володимирівна
Мета - підготовка фахівців спеціальності 227 – «фізична терапія, ерготерапія» за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр відповідно до державних стандартів, встановлених освітньо-кваліфікаційною характеристикою та освітньо-професійною програмою підготовки спеціалістів вищезазначеного фахового спрямування. Навчити студентів диференційованого призначення ерготерапії, а також механотерапевтичних тренажерів у неповносправних осіб, інвалідів на стаціонарному, санаторному і поліклінічному етапах реабілітаційного лікування на основі знання механізмів відновлення і компенсації порушених функцій.
Кінцеві цілі дисципліни:
- сформувати у слухачів - майбутніх фахівців загальні уявлення про ерготерапію, дати поняття про принципи і концепціях ерготерапії і визначити місце ерготерапії в Україні і за кордоном в майбутньому.
- в рамках даного курсу слухачі знайомляться з головними галузями ерготерапії, основними категоріями людей з обмеженнями, вивчають принципи реабілітації та максимального відновлення здібностей людини до незалежного життя.
- можливість успішного відновлення здоров’я і працездатності населення після перенесених захво¬рювань – терапією рухом, як одним із найбільш важливих і дієвих методів реабілітації, що знаходить найширше застосування у неповносправних осіб і інвалідів.
- визначити можливості вдосконалення науково-методичних підходів до ерготерапії хворих і інвалідів.
Завдання навчальної дисципліни:
1. Надати знання з професійного профілю ерготерапевта: зміст поняття, професійні обов’язки, компетенції, вміння та навички, сфери використання, місця у мультидисциплінарній команді.
2. Досягнення людиною з обмеженими можливостями досягти максимальної незалежності в повсякденному житі шляхом відновлення або розвитку утрачених функцій, використання спеціальних пристосувань, а також адаптації в навколишньому середовищі
3. Допомогти людині з різними фізичними та психічними порушеннями активно виконувати повсякденні справи виробничого і побутового характеру брати участь у продуктивній діяльності і таким чином досягти максимальної незалежності у всіх аспектах повсякденного життя.
4. Створити оптимальні умови для розвитку і самореалізації людини з обмеженими можливостями через його «зайнятість» в різних сферах життєдіяльності і, в кінцевому рахунку, поліпшити його якість життя.
- Teacher: Наталія Михайлівна Антал
- Teacher: Лариса Олексіївна Ляховець
- Teacher: Фелікс Георгійович Філак