Мета курсу – ознайомити здобувачів освіти з різними формами й моделями організації інклюзивного навчання; методами та прийомами навчання відповідно до Концепції «Нова українська школа», формувати систему цінностей інклюзивної освіти, компетенції у сфері організації та впровадження інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами.

Завдання дисципліни:

надати студентам знання теоретичних положень інклюзивного навчання;

розкрити міжнародне і національне законодавство з розвитку інклюзивної освіти;

визначити особливості розвитку дітей з ООП;

розкрити особливості організації освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти;

систематизувати знання студентів з проблем теорії і практики впровадженням інклюзивного навчання, спонукання їх до конструктивної взаємодії з соціальними партнерами у розробці та реалізації моделей інклюзивної освіти;

формувати у майбутніх фахівців потребу у самовдосконаленні.

Структура дисципліни:

Лекції - 14 год.

Практичні заняття - 18 год.

Самостійна робота - 58 год.


Мета дисципліни – ознайомлення здобувачів освіти з особливостями навчання, виховання та розвитку дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та порушеннями спектру аутизму; забезпечення теоретичної та практичної підготовки майбутніх фахівців  до роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби.

Завдання дисципліни:

розглянути проблему порушень у психофізичному розвитку дитини з соціальної та психолого-педагогічної позицій;

ознайомити студентів із засадами організації навчання і виховання дітей в умовах інклюзії; 

сформувати у майбутніх фахівців уявлення про особистісно-орієнтований підхід під час організації освітньої та корекційно-розвивальної роботи з дітьми, які мають особливі освітні потреби;

розкрити педагогічні технології, методи прийоми навчання і виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату та порушеннями спектру аутизму.

Структура дисципліни:

Лекції - 16 год.

Практичні заняття - 28 год.

Самостійна робота - 76 год.