Дисципліна має на меті ознайомити студентів із поетикою як розділом літературознавчої науки, що вивчає феномен художнього твору. Навчальна дисципліна "Теорія поетики" узагальнює, систематизує, суттєво доповнює та поглиблює знання студентів з теорії літератури та методології літературознавчих досліджень. У курсі розглядаються основні етапи розвитку поетики як самостійної дисципліни, висвітлюється історія формування системи понять цієї науки, що вивчає специфіку та закони художнього мислення. Увагу зосереджено на логіці розвитку та взаємодії двох основних поетологічних напрямів – історичного та лінгвістичного.

Метою викладання навчальної дисципліни є розвиток  належного фахового рівня розуміння студентами поетики художнього твору, самостійного аналізу мікро- і макропоетики поетичних та прозових художніх текстів.

Основними завданнями вивчення дисципліни "Теорія поетики" є ознайомлення студентів з новітніми генологічними студіями, формування у студентів навичок системного аналізу поетики художніх творів.

Мета: Ознайомлення студентів з історією світової літератури від кінця ХІХ ст. до сьогодення на базі історичних фактів та на підставі літературних творів. Модуль дає порівняно велику інформацію про світову літературу цього періоду. Досліджує та описує культури, стилі, історико-політичні ситуації. Це – текстовий, джерельний і теоретичний матеріал названих культурно-мистецьких епох та їх літературних, стильових напрямів.

Завдання: Відповідно до поставленої мети головними завданнями курсу «ІСТОРІЯ СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ (кінець ХІХст. і ХХст.)» є:

-       ознайомлення студентів з історією світової літератури від кінця ХІХ ст. до сьогодення, з історіографічної, політичної, наукової точки зору;

-       ознайомлення студентів з літературними памятками цього періоду;

-       ознайомлення студентів з життям та працею відомих літературних та суспільних діячів;

-       оволодіти художньою літературою цього періоду;

-       опрацювати всі відомі джерела повязані з даним періодом

 

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

•  основні праці видатних літературознавців від •  структуру літературно-історічного періоду;

•  культуру, стилі, історико-політичну ситуацію цього періоду;

•  життя та праці відомих літературних та суспільних діячів даного періоду.

вміти:

•  орієнтуватися в критичній літературі від кінця ХІХ ст. до сьогодення ;

•  аналізувати художню літературу цього періоду;

•  використати накопичені знання у подальшій науковій та педагогічній практиці;

·       орієнтуватися у шкільній програмі стосовно данного періоду світової літератури.


Метою вивчення навчальної дисципліни «Історія угорської літератури (від 1900 до 1920рр.)» є ознайомлення студентів з історією угорської літератури від 1900 до 1920р. на базі історичних фактів та на підставі літературних творів. Закріплення нових знань; вироблення навичок наукового аналізу художніх творів; осягнення основ закономірностей літературного процесу. Модуль дає порівняно велику інформацію про угорську літературу цього періоду. Досліджує та описує її культуру, стилі, історико-політичну ситуацію. Це – текстовий, джерельний і теоретичний матеріал названих культурно-мистецьких епох та їх літературних, стильових напрямів. Головними завданнями курсу «Історія угорської літератури (від 1900 до 1920рр.)» є:

-       ознайомлення студентів з угорською літературою від 1900 до 1920р., з історіографічної, політичної, наукової точки зору;

-       ознайомлення студентів з літературними пам'ятками цього періоду;

-       ознайомлення студентів з життям та працею відомих літературних та суспільних діячів;

-       оволодіти художньою літературою цього періоду;

опрацювати всі відомі джерела пов”язані з даним періодом.


Мета курсу: розширення життєвого досвіду студентів, залучення їх до творчого середовища, розвиток загального творчого потенціалу, спеціальних літературно-творчих здібностей, гуманітарного мислення, лінгвістичних здібностей.

Завдання:  Вивчення теоретичних основ щодо формування думок, поглядів, міркувань; створення та поповнення літературно-асоціативної бази для написання творів; написання та аналіз міркувань різної тематики з метою оцінювання отриманих навичок і знань; збагачення лексичного та фразеологічного запасу; збагачення синтаксичними конструкціями; оформлення та запис створених текстів; редагування творів. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати: теоретичні основи курсу;

визначення термінів і понять, за допомогою яких здійснюється написання та аналіз літературно-художнього, публіцистичного та  ін. творів.

вміти: вміти написати твори різних видів.