Мета курсу: Ознайомити учнів з підручниками угорської мови, які нині використовуються в середній освіті Закарпаття (стор. 5–11), їх структурою, обсягом теоретичного матеріалу, видами шкільних та домашніх завдань, їх пропорціями. Ми перевіряємо відповідність навчальної програми та підручника.

Завдання: Дисципліна спеціалізація має на меті досягнення практичних цілей шляхом аналізу шкільних підручників угорської мови. Підручник грає важливу роль у освіті, навчанні рідної мови. Це освітній інструмент, який є посібником для вчителя, джерелом знань для учня. Робота з підручником грає роль в етапі навчання: під час обробки уроку, самостійно, вдома.

В результаті навчання на навчальній дисципліні студент повинен

знати:

- знати статті з 5 до 11. класні підручники угорської мови, їх структура;

- аналізувати обраний підручник;

- бути знайомим із аспектами підготовки рецензії (експертного висновку);

- написати експертний висновок за вибраним підручником.

 Мета: Ознайомлення студентів з теоретичними питаннями складносурядних і складнопідряних речень, а також основними типами ускладнених речень Основна мета предмету – на основі теоретичних знань навчити студентів проводити комплексний мовний аналіз речень.

    ЗавданняВідповідно до поставленої мети головними завданнями курсу синтаксису сучасної угорської мови  є:

  -  ознайомити студентів з основними типами складнопідрядних речень;

  -  ознайомлення студентів з основними типами складносурядних речень.

  -  ознайомлення студентів з основними типами ускладнених речень.

  -  навчити студентів сучасній методиці  аналізу складних речень (схеми)

 

    У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

    знати:

      •  основні праці видатних мовознавців ;

      •  шляхи аналізу складних речень

      •  форми, методи комплексного мовного аналізу;

      •  типи сполучників складних речень


     вміти:

      •  орієнтуватися в лінгвістичній  літературі;

      •  аналізувати та схематично зображувати складні речення різних типів;

      •  розрізняти перехідні типи складних речень;

      •  орієнтуватися у шкільній програмі стосовно синтаксису складного речення угорської мови.

Мета курсу.Основною метою курсу «Дитяча література» є ознайомити студентів з дитячою літературою, з її поняттям, теорією, історією виникнення та розвитку. Визначення її місця у рамках національної літератури. Все це на базі історичних фактів, монографічних, літературних джерел та на підставі літературних творів. Дати порівняно велику інформацію про суть дитячої літератури, її місце та роль у розвитку угорської дитячої літератури та у вихованні індивіда на першому та другому етапі соціалізації. Дослідити та описати її становлення, розвиток та вплив її на формування свідомості дитини. Основна мета предмету – на основі теоретичних знань навчити студентів:

-        опрацювати  літературні та критичні джерела;

-        ознайомитись з дитячою літературою, як базовим предметом у вихованні дитини дошкільного та шкільного віку;

-         використати накопичені знання у подальшій науковій та педагогічній практиці.

 

Завдання курсу.Завершивши курс студент повинен:

-        ознайомитися з історією виникнення та розвитку дитячої літератури, з історичної, теоретичної, практичної, культурологічної та наукової точки зору;

-        опрацювати всі відомі джерела пов’язані з цією проблематикою;

-        ознайомитися з літературними пам’ятками по цій темі;

-        ознайомитися з життям та працею відомих літературних та суспільних діячів;

-        оволодіти критичною та монографічною літературою;

-        розуміти важливість дитячої літератури у розвитку культурної та психічно врівноваженої людини.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

-        опрацювати всі відомі джерела пов’язані з дитячою літературою;

-        оволодіти літературою по темі;

-        знати аналізувати твори дитячої літератури.


Метою вивчення навчальної дисципліни «Історія угорської літератури у меншості та в еміграції» є ознайомлення студентів з історією угорської літератури у меншості та в еміграції на базі історичних фактів та на підставі літературних творів. Закріплення нових знань; вироблення навичок наукового аналізу художніх творів; осягнення основ закономірностей літературного процесу. Модуль дає порівняно велику інформацію про світову літературу цього періоду. Досліджує та описує її культуру, стилі, історико-політичну ситуацію. Це – текстовий, джерельний і теоретичний матеріал названих культурно-мистецьких епох та їх літературних, стильових напрямів. Головними завданнями курсу «Історія угорської літератури у меншості та в еміграції» є:

-       ознайомлення студентів угорською літературoю у меншості та в еміграції від 1920 до 2020р., з історіографічної, політичної, наукової точки зору;

-       ознайомлення студентів з літературними пам'ятками цього періоду;

-       ознайомлення студентів з життям та працею відомих літературних та суспільних діячів;

-       оволодіти художньою літературою цього періоду;

опрацювати всі відомі джерела пов”язані з даним періодом.