Дисципліна «ІУгорська топонімія» є однією із професійно-орієнтованих дисциплін, знання з якої допомагають формуванню професійної готовності студентів–філологів до виконання угорської мови. Дає порівняно велику інформацію про наших предків. Досліджує та описує з'вязок історії, культури, історії мови та літерарури, мовних з'вязкув.

Метою курсу є навчити студента:

·         опрацювати відомі джерела пов'язані з дисципліною:

·         використати накопчені знання у подальшій науковій діяльності



Мета. Ознайомлення студентів з методами, способами викладання мови: методами написання плану уроків різного типу; поняттями про фази та обсяг навчального процесу, дидактичні матеріали та посібники. Основна мета предмету - допомога вчителю у виборі типів уроку (основних та особливих); засобів навчання, в організації навчального процесу.

Завдання: Відповідно до поставленої мети головними завданнями курсу методики викладання угорської мови є:

—                    виховання потреби у вивченні рідної мови;

—                    ознайомлення студентів з історією викладання угорської мови.

Внаслідок вивчення курсу  “Методика викладання угорської мови ” 

студенти повинні: 

знати:

•  шляхи розвитку методики як науки;

•  основні праці видатних методистів;

•  форми, методи і методичні прийоми викладання мови ;

•  місце методики мови та літератури в системі підготовки вчителя у вузі;

•  методику вивчення різних видів програмового матеріалу;

•  психолого­педагогічні основи викладання мови

· критерії оцінювання знань (письмових та усних)  з угорської мови по 12-бальній системі

вміти:

•  орієнтуватися в методичній літературі;

•  скласти календарне та тематично-­поурочне планування;

•  провести й проаналізувати урок з мови  ;

· оцінювати знання учнів (письмові та усні)  з угорської мови по 12-бальній системі


Мета. Ознайомлення студентів з методами, способами викладання мови: методами написання плану уроків різного типу; поняттями про фази та обсяг навчального процесу, дидактичні матеріали та посібники. Основна мета предмету - допомога вчителю у виборі типів уроку (основних та особливих); засобів навчання, в організації навчального процесу.

Завдання: Відповідно до поставленої мети головними завданнями курсу методики викладання угорської мови є:

—                    виховання потреби у вивченні рідної мови;

—                    ознайомлення студентів з історією викладання угорської мови.

Внаслідок вивчення курсу  “Методика викладання угорської мови ” 

студенти повинні: 

знати:

•  шляхи розвитку методики як науки;

•  основні праці видатних методистів;

•  форми, методи і методичні прийоми викладання мови ;

•  місце методики мови та літератури в системі підготовки вчителя у вузі;

•  методику вивчення різних видів програмового матеріалу;

•  психолого­педагогічні основи викладання мови

· критерії оцінювання знань (письмових та усних)  з угорської мови по 12-бальній системі

вміти:

•  орієнтуватися в методичній літературі;

•  скласти календарне та тематично-­поурочне планування;

•  провести й проаналізувати урок з мови  ;

· оцінювати знання учнів (письмові та усні)  з угорської мови по 12-бальній системі


Мета спецкурсу полягає у вивченні особливостей угор діалектного простору, у дослідженні різних можливостей виявів динаміки та статики в діалектних просторових конструкціях різного типу на усіх структурних рівнях.
Завдання спецкурсу:
1. Спрямувати студентів на дослідження, пов’язані з розвитком угорської школи лінгвогеографії.
2. Інтерпретувати карти загальномовного та регіональних атласів з метою виявлення елементів динамічних рис.
3. Визначити діалектні просторові конструкції, які є реалізацією окремих діалектних рис одного структурного рівня, а також конструкції, що є комплексами діалектних рис різного рівня в їх просторому вираженні.
4. Дослідити з погляду динаміки та статики характерні говірок південно-західного наріччя риси різних структурних рівнів.
У результаті вивчення курсу студент повинен: знати
• історію виникнення угорської лінгвогеографії;
• спільне та відмінне між діалектологією та лінгвогеографією;
• основні терміни лінгвістичної географії;
• поняття інтерпретації лінгвістичних карт; 

    Мета: Ознайомлення студентів з теоретичними питаннями складносурядних і складнопідряних речень, а також основними типами ускладнених речень Основна мета предмету – на основі теоретичних знань навчити студентів проводити комплексний мовний аналіз речень.

    Завдання: Відповідно до поставленої мети головними завданнями курсу синтаксису сучасної угорської мови  є:

  -  ознайомити студентів з основними типами складнопідрядних речень;

  -  ознайомлення студентів з основними типами складносурядних речень.

  -  ознайомлення студентів з основними типами ускладнених речень.

  -  навчити студентів сучасній методиці  аналізу складних речень (схеми)

 

    У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

    знати:

      •  основні праці видатних мовознавців ;

      •  шляхи аналізу складних речень

      •  форми, методи комплексного мовного аналізу;

      •  типи сполучників складних речень


     вміти:

      •  орієнтуватися в лінгвістичній  літературі;

      •  аналізувати та схематично зображувати складні речення різних типів;

      •  розрізняти перехідні типи складних речень;

      •  орієнтуватися у шкільній програмі стосовно синтаксису складного речення угорської мови.

Мета та завдання навчальної дисципліни

Мета курсу.Основною метою курсу «Дитяча література» є ознайомити студентів з дитячою літературою, з її поняттям, теорією, історією виникнення та розвитку. Визначення її місця у рамках національної літератури. Все це на базі історичних фактів, монографічних, літературних джерел та на підставі літературних творів. Дати порівняно велику інформацію про суть дитячої літератури, її місце та роль у розвитку угорської дитячої літератури та у вихованні індивіда на першому та другому етапі соціалізації. Дослідити та описати її становлення, розвиток та вплив її на формування свідомості дитини. Основна мета предмету – на основі теоретичних знань навчити студентів:

-        опрацювати  літературні та критичні джерела;

-        ознайомитись з дитячою літературою, як базовим предметом у вихованні дитини дошкільного та шкільного віку;

-         використати накопичені знання у подальшій науковій та педагогічній практиці.

 

Завдання курсу.Завершивши курс студент повинен:

-        ознайомитися з історією виникнення та розвитку дитячої літератури, з історичної, теоретичної, практичної, культурологічної та наукової точки зору;

-        опрацювати всі відомі джерела пов’язані з цією проблематикою;

-        ознайомитися з літературними пам’ятками по цій темі;

-        ознайомитися з життям та працею відомих літературних та суспільних діячів;

-        оволодіти критичною та монографічною літературою;

-        розуміти важливість дитячої літератури у розвитку культурної та психічно врівноваженої людини.

 

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

-        опрацювати всі відомі джерела пов’язані з дитячою літературою;

-        оволодіти літературою по темі;

-        знати аналізувати твори дитячої літератури.


Метою вивчення навчальної дисципліни «Історія угорської літератури (від 1920 до 1945рр.)» є ознайомлення студентів з історією угорської літератури від 1920 до 1945рр. на базі історичних фактів та на підставі літературних творів. Закріплення нових знань; вироблення навичок наукового аналізу художніх творів; осягнення основ закономірностей літературного процесу. Модуль дає порівняно велику інформацію про угорську літературу цього періоду. Досліджує та описує її культуру, стилі, історико-політичну ситуацію. Це – текстовий, джерельний і теоретичний матеріал названих культурно-мистецьких епох та їх літературних, стильових напрямів. Головними завданнями курсу «Історія угорської літератури (від 1920 до 1945рр.)» є:

−        ознайомлення студентів з угорською літературою від 1920 до 1945рр., з історіографічної, політичної, наукової точки зору;

−        ознайомлення студентів з літературними пам'ятками цього періоду;

−        ознайомлення студентів з життям та працею відомих літературних та суспільних діячів;

−        оволодіти художньою літературою цього періоду;

опрацювати всі відомі джерела пов”язані з даним періодом.